Panache wordt Brandspot!

Panache Media heeft een nieuwe naam en rolt haar vernieuwde strategie uit.

Diegem, 20 maart 2017 - In een wereld vol bits & bytes blijft visuele en tastbare communicatie onmisbaar als je als bedrijf wilt opvallen in de massa. Om haar klanten klaar te stomen voor de toekomst lanceert Panache Media een nieuwe, haarscherpe business-strategie én een nieuwe naam: Brandspot. Het doel? Bedrijven en organisaties nog meer visibiliteit geven met een waaier aan nieuwe producten, een uitstekende service én persoonlijk advies. De nieuwe naam past perfect binnen dat verhaal.

Wil je dat er over je merk gesproken wordt? Zorg dan dat het gezien wordt. In 2017 is dat een klein huzarenstukje, maar toch klaart het team van Brandspot de klus. Vanuit de overtuiging “uit het oog, uit het hart” is ons team steeds op zoek naar manieren om bedrijven en organisaties in het oog te doen springen: van originele eyecatchers voor de aankleding op evenementen, tot vernieuwende systemen voor de inrichting van de beursstand van de toekomst, alsook professionele signalisatie aan gebouwen.

De nieuwe naam Brandspot dekt de lading meer dan ooit: Brandspot zet haar klanten en hun merken in de spotlight met spot-on visuele communicatie.

De nieuwe strategie van Brandspot brengt klanten onder in drie grote groepen, zodat elke klant op de beste manier geholpen wordt volgens zijn of haar specifieke behoeften. “Onze klanten, dat zijn agencies die hun ideeën kracht willen bijzetten bij hun klanten, of NGO’s en overheden die op zoek zijn naar slimme oplossingen met aandacht voor budget én duurzaamheid,” vertelt zaakvoerder Sylvie Dekeyser. “Bedrijven en winkels met goede ideeën, maar weinig tijd om ze uit te werken. Elke groep heeft andere noden en verdient een aangepast aanbod, een eigen service én hoogst persoonlijk advies. Brandspot zorgt hiervoor.”

Bovendien wil Brandspot de troeven van de organisatie nog meer uitspelen. Het wil zich als betrokken partner positioneren, die bedrijven en organisaties toelaat om ongestoord op hun business te blijven focussen. Het op-en-top Belgisch bedrijf blijft in 2017 dus net dat stapje verder gaan voor elke klant.